... ONLY LOVE



Bilden ovanför är en väldigt gammal bild som var i färg så redigerade jag lite som att förstärka irisen och bytt till svartvitt. Och så passade jag också på att skapa en ny header. Lite uppfräschning, typ. Alltid lika kul. "Born to create with my hand and my mind" är väldigt passande efter att ha bett en vän om hjälp att komma på ett citat som passar mig. Visst blev det? :)

Tre punkter, ni avgör själva om det är vettiga punkter:

- Jag har vackra blåmärken på fötterna som är mer synliga än igår (läs: förrigår).
- Jag har ej färgat håret sen i början av mars och utväxten är synlig men jag gillar det. För engångs skull. Solen lär bleka ändå, så varför färga överhuvudtaget?  ♥
- Jag ska komma ned till Örebro den 27:e, för att följa och fota Vera. ♥

Sleep well.


Kommentarer om inlägget
Melodie

sv: haha, kanske det är så men nej det var blogg.se som krånglade för mig igår ;)

Lämnade en kommentar här den 2010-05-11 och klockan var 08:15:36 ♥
Länk: http://highdoldace.blogg.se/
Vera

Saknar dej! Vi ses den 27 maj<3

Lämnade en kommentar här den 2010-05-11 och klockan var 20:56:51 ♥
ebruw

älskaaa HEADER FUCKING MYCKET!

Lämnade en kommentar här den 2010-05-13 och klockan var 13:02:23 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0