... SNOWY DAY

Bild: En photoshoppad bild från 2007.

Än en gång har en novemberdag flugit förbi. En snöig dag, med snöflingorna i ansiktet som sakta föll. Marken blir allt mer halkare och snart blir det extra svårare att gå uppför en backe om det inte sandas innan. När jag väl var hemma, däckade jag under täcket i 2½ timme innan jag vaknade upp med fina avtryckslinjer i ansiktet från kudden och täcket. Så går det ju till om man har ansiktet intryckt mot kudden. ;)

Imorgon blir det att sova extra innan jag beger mig ut på en promenad mot Snäckbackens förskola och besöker där tillsammans med snubben Bengt från Iris Hadar vid 13-tiden. Går allting bra, lär jag finnas där i sex månader framåt om jag inte slutar och trivas förstås. Det återstår bara och se när jag börjar. :)

Nåväl, nu tror jag att jag ska fixa så att jag kan bädda ned mig själv tillsammans med Gloria vid sidan om mig. Godnatt, Sverige.

Kommentarer om inlägget
Jinna

Snygg pic! Använde du brushes eller nåt?

Lämnade en kommentar här den 2010-11-24 och klockan var 17:12:29 ♥
Länk: http://www.jinna.se
Jinna

Ah, pi! :) Du gjorde riktigt bra faktiskt! Allt sitter perfekt ihop. Brukar kolla hit då och då. :)

Lämnade en kommentar här den 2010-11-24 och klockan var 17:21:58 ♥
Länk: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0