... SUNNY DAY

Bild: Trollhättan, juli 2010.

Min dag började vid tiotiden efter nio timmars sömn, och en ledig förmiddag. Det skulle komma ett sms från handledaren ifall jag skulle komma till Iris Hadar idag, men det kom inget förrän alldeles nyss så jag ska ta och fixa mig strax innan jag beger mig iväg mot Sundbyberg. Det är äntligen soligt därute, längesen sist man såg solen känns det som. :)

Hur veckan ser ut har jag ingen aning om mer än Örebro till helgen igen. Förr brydde jag inte mig om hur veckan skulle se ut, men nu föredrar man veta hur dagarna framöver ser ut. Ja, ens tankesätt som mitt förändras efter ett tag.

Nä, nu blir det att fixa till håret som är sådär slarvigt och halvlockigt efter ha sovit med fuktigt hår - flesta av er vet väl hur det är, va? Och så det där med att klä på sig och äta laxgryta till lunch. :)

Vi hörs!

Kommentarer om inlägget
Älvan

blev ju bra kort , sötis!

Lämnade en kommentar här den 2010-11-16 och klockan var 13:22:41 ♥
Länk: http://aelvan.blogg.se/
dolly

sååå brun du va!

Lämnade en kommentar här den 2010-11-16 och klockan var 18:38:00 ♥
Länk: http://kaptenjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0