... "YOU GOT MY HEART TO BEAT"



Dag 1. Första dagen på förskolan är slutförd. Jag gick dit strax efter 8 då jag skulle börja halv nio och slutade fyra efter ha att klätt på några barn och sedan gå ut till bilparkering då deras taxi skulle komma. Jag har bland annat fått pysslat lite, lekt med barnen och sett till att barnen tvättar sig om munnen och händer efter lunch och måltid. Lyssnat på personalen som berättat om saker och ting. Barnen är så himla söta och så roliga att prata med. Jag stormtrivs än så länge, men det återstår ju sex månader kvar.

När jag kom hem, hamnade jag som vanligt i sängen. Jag var så sjukt trött och ville ta tupplur, men avstod från det då jag vill kunna sova i tid eftersom jag går hemifrån strax efter sju imorgon bitti och slutar vid fyra. Så ni får räkna med en trött Emelie imorgon men jag har ändå en liten uppgift att göra imorgon kväll - att svara på er frågor, frågestunden pågår tills imorgon kl sex.

Nu ska jag spendera mina sista timmar åt att prata med sweetheart och ta det lugnt innan min värld blir svart tills imorgon.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0