... LÖRDAG 23/10

Bild: För nån dag sen från balkongen.

I detta ögonblick ligger jag under täcket, med Gloria intill. Jag läser en av mina gamla bloggar, och såg nu att denna helg är det exakt två år sedan då jag åkte hem till Björnäs för andra gången eftetr flytten. Tiden flyger ju bara förbi. Föräldrarna har hunnit göra så sjukt mycket med huset på två år. :) När jag flyttade hit för utbildningen, hade vardagsrummet målats om och möblerats om. Vi åker förhoppningvis hem till landet nästa helg. Jag har saknat mina katter, föräldrars katter och hundar och själva hemmet! Det är en månad och 3 dagar sen sist jag var hemma... :)

Idag var jag och syster annars bara hemma och tagit det lugnt + fixat lite med städningen. Jag fick städa badrummet med klorin eftersom syrran inte kan pga hennes händer och självklart fotade syrran under tiden för att mmsa till föräldrarna för att visa hur duktig jag är som gärna hjälper till. Haha. Sedan promenerade vi ner till mataffären för att handla det som behövdes till att göra LCHF-pizza som är alldeles fantastiskt i munnen, kan jag lätt lova. Resten av kvällen har vi slappat för det mesta. :)

Jag hade inte kunnat sova så länge på flera veckor då jag hade blivit så van vid att vakna före 10 på en ledig dag. Men idag valde jag att verkligen sova ut. Vid halv ett vaknade jag upp, och känslan var alldeles underbar. Och sedan somnade jag igen vid fyratiden och vaknade strax före sextiden. Återigen den där underbara känsla. Det var välbehövligt. :D Det var det. Godnatt!

Kommentarer om inlägget
Bella

Gillar denna bild :)

Lämnade en kommentar här den 2010-10-24 och klockan var 13:01:37 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0