... I HÖSTENS HJÄRTA


Efter många veckor återfick jag försiktigt min lust till att gå ut och fota. Det blev inte sådär hundra, utan närmare fyrtio som sedan blev kanske bara tjugo bästa. Människorna som gick förbi, såg efter vad jag gjorde. Deras stora hundar som också gick förbi, nosade på mina ben. Alla bilar åkte bara förbi medan jag sökte motiv efter motiv nere vid gången längs den stora vägen. Det var nästan som att se tiden stanna vid min sida medan allting annat bara flög förbi. :)

Nu ska jag gå och hacka grönsaker. Det är typ mitt jobb här vid middagarna. Jag hackar typ alltid så fint, haha. ;) Det kommer fler bilder lite senare.

Kommentarer om inlägget
malin

flera bilder tack!

Lämnade en kommentar här den 2010-10-26 och klockan var 19:03:59 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0