... 2010-10-28


Precis som de andra kvällar tidigare, ligger det en Gloria intill min arm och spinner medan jag surfar lagom trött även om jag har haft sovmorgon till 10 och sedan däckat hemma i soffan vid sextiden under den värmande filten tills syrran kom hem. Sedan blev det en tur till BK med Peters nya bil (vinterbil tror jag) och den var skön att sitta i. Då kom jag på att det var längesen sist jag åkte bil, haha. Det är alltid buss och pendeln varje dag, en sådan rutin. På morgon går man nedanför backen, på eftermiddag går man uppför backen. För en och halv månad sen var jag alldeles andfådd efter att gå uppför den jäkla uppförbacken och sedan lätt få kramper i benen på kvällarna bara för det. Idag är det inte så, förutom liiite mjölksyra i vaderna men det är ingenting. Det finns ju inga rejäla backar uppe i Östhammar. ;)

Just nu mest av allt längtar jag till lördagen då åker vi tre upp till Björnäs. Jag saknar mitt rum, mina kläder (haha), mina tofflor, mina katter och fucking everything där. En dag där räcker egentligen inte men bättre en dag än ingenting alls! Vi får helt enkelt se när jag ens får "flytta hem" igen för en tid, det går så segt med praktikplatser. Inte lätt, det. :)

Godnatt!

"I just can't get you off my mind" 

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0