... MY NEW LOVE


Photos: Via Google.

Här har ni min nya kärlek som fick följa med hem från Medianmarkt igår. En fin sådan, lite mindre än min dåvarande och mycket bättre i allt. Jag har ju min sötnos som är expert på vad som är bra och inte. Nu vill han själv ha den, hihi. Jag köpte också hem en laptopstöd bräda att ha under laptop så man kan ha den på knät, i sängen, i soffan eller vart man vill utan att den blir för varmt eller sliter ut batteriet. Den har också plats för datormusen. Det kan jag lätt rekommenderas, då jag vet att det är många som inte använder sånt.


Photos: Härifrån, dock köpte jag min på Mediamarkt för 299:-, Logitech-märket.

Inom kort skaffar jag en liten datormus. Jag har levt utan en väldigt länge, och det är dags att skaffa en när det finns plats för den nu! :) Nu ska jag lägga upp några bilder i nya inläggen, så hörs vi strax.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0