... MED VÅRVINDEN I HÅRET


Ph: Cuore.


En ännu ny måndag. Solen har verkligen gjort sitt väldigt mycket under de senaste dagarna och la några härliga vårvindar i håret. Även när min sladd till laddare gick sönder och när datorn inte gör som jag vill, så är humöret ändå uppe. Tacka solen, vet jag. Laddaren är lite jobbig, antagligen måste det skaffas ny laddare eller så får det bli en ny laptop någon dag. Den nuvarande laptopen är ändå över 3 år gammal.

I veckan tror jag att det blir att åka ner till Uppsala, jag söker efter en vår/sommarjacka som jag faktiskt inte har. Det blir nog Gränby, sedan tror jag att jag och Hoa skall storhandla åt föräldrar. Lite snälla kan vi faktiskt vara. ;)


Under helgen har jag annars myst med Hoa, ätit pizza, njutit av vårsolen och pysslat med naglarna. Jag har i större delen av mitt liv varit en stor jäkel på att vara nagelbitare, men för några veckor slutade jag helt plötsligt. Nu har jag faktiskt naglar, och jag har målat de vita tipparna till guld med hjälp av en penna "French Liner" i guldfärgen om man kör som en penna på tipparna. Jag har inte direkt väldigt långa men längre än jag haft på år, typ. Kanske lite svårt och se just guldfärgen, men de är iallafall inte gula, haha. ;)


Annars ska det komma någon hit snart för att titta på däckarna Hoa ska sälja, och jag ska bänka mig framför TLC, för då vid 18:00 börjar Grand Design. Ett program där man följer t.ex ett par som bygger sitt drömhem. Ett underbart program som går varjedag vid sextiden, och man får se resultatet varje dag av varje par.

För att avsluta inlägget gör jag med en bild.


 

 


Kommentarer om inlägget
Syster

Det programmet går kl 16 eller 16.30 på kanal 9 oxå kan jag tipsa om :)

Lämnade en kommentar här den 2011-04-18 och klockan var 18:34:32 ♥
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

Lämnade en kommentar här den 2011-04-23 och klockan var 00:33:53 ♥
Länk: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0