... FÖRSTA PLUGGDAGEN

Photo: Hösten 2010, en av favoritbilder.


Så var min första pluggdag förbi. Det fick bli svenska B att börja med, det är mest att se om jag fortfarande minns från A-delen då första uppdraget handlade om språket och utvecklingen från urnordiskan till fornsvenskan. Det var inte lätt att försöka förstå fornsvenskan eller ruinskrifterna, haha. Men på något sätt är det faktiskt kul. :)


Samhällekunskapet får jag ta imorgon mellan tandläkaren och ögonundersökning, eller så får det bli på onsdag. Tandläkaren vid 10tiden imorgon, man får bara ta och hoppas att de inte hittar några hål. Man vill inte precis pröjsa fram för mycket pengar, hehe. Sedan blir det Uppsala för ett besök på Specsavers vid halv tre för att göra synundersökning + beställa fler linser. Hoa får bli min söta chaufför, det är väl ändå altid trevligt med sällskap. ;)


Efter studierna drunknade jag i webcreatorn för att fixa det sista och lägga ut Hamnfrisörens nya utseende. Det var ett och annat jag lärde mig på egen hand. Man kan lätt bli självlärd bara om man vill och når målet.


XoXo/Emelie

 


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0