... REDHEAD

Jag är nu en mörk rödhårig. Jag lät Jessica ha fria händer med mitt hår, så det blev så. Dock gör färgen inte sig rättvis på bilden, det ser mycket ljusare ut än vad det gör i verkligheten. Jag får försöka fixa en bild mitt på dagen då färgen brukar vara mest rättvis då. Men kul och testa en ny färg jag inte haft förut. :) För er som vill se en bättre bild, ha tålamod. :)


Kommentarer om inlägget
Lotta

gillar det verkligen!!!! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-08-30 och klockan var 23:07:14 ♥
Syster

Fint, men du verkar ju passa i alla färger! Skit bra jobbat med hemsidan, hamnfrisören förr och efter :) eller ja, hela hemsidan är skitfin :) puss!

Lämnade en kommentar här den 2011-08-30 och klockan var 23:12:05 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/
bebis

snygg färg! jag väntar på bättre bild ;) hihi

Lämnade en kommentar här den 2011-08-31 och klockan var 01:01:33 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0