... BLIXT-TIPS

Här delar jag med mig ett tips. Att fota med blixt rakt på produkten blir ju sällan snyggt, då allting blir för ljust och... Ja, inte snyggt.

För att dämpa ned blixten, och ni har ingen extern blixt (vilket jag inte har) så behöver ni bara ett vitt papper eller helt enkelt ett skrivblock att hålla försiktigt mot blixten (ni får testa på egen hand hur, så svårt är det inte) så att blixten studsar mot taket eller mot sidan i beroende på hur materialet ligger. Det gör så att ljuset i bilden ser ut som det är taget under ett vanligt dagljus. Ett fint och befintligt ljus. :)

Kommentarer om inlägget
bebis

:D bra tips hehe

Lämnade en kommentar här den 2011-02-23 och klockan var 02:12:39 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0