... I PAINTED MANY HEARTS



Idag ville jag inte bara titta på teve eller städa. Jag ville måla. Men jag hade inga tomma canvastavlor hemma, så man fick åka ner till Östhammar och handlade lite innan man kunde påbörja hemma. Det tog mig ca tre timmar. Det var en bild i mitt huvud som hade funnits där sedan ett år. Inspiration fick jag faktiskt från The Sims 3, haha! De små människor hade en tavla där det stod ett paraply och regnande hjärtan som snabbt blev min stora favorit därinne. Men dock inte exakt det jag målade.

Låt mig få höra vad ni får för uppfattningar utav denna?

Kommentarer om inlägget
Lotta

grym bild!!



min uppfattning jag får när jag ser tavlan är att man överfylls av kärlek, men man skyddar sig mot kärleken med paraplyet. :)

Lämnade en kommentar här den 2011-02-03 och klockan var 19:21:35 ♥
Bella

Hmm. Jag ser någon person som inte vill plågas av kärleken.

Lämnade en kommentar här den 2011-02-04 och klockan var 18:17:49 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0