... MOR & DOTTER


Bild: Tidigare idag, Sophie och söta Isabelle.

Idag fick jag knäppa flera bilder. Klick, klick och klick. Det blev många fina bilder på Sophie och Isabelle eller så på själva Pernilla (Sophies lillasyster), och ni får se en här nu och några finns på Sophies facebook. Men jag ska självklart lägga upp fler när jag är hemma igen, imorgon kväll! :) Jag kan tänka mig att ni längtar att få se fler och dylikt.

Imorgon åker jag från Sundsvall vid halv ett. Så... Bäst för mig att dra till gästsängen och sova nu. Godnatt på er så hörs vi nästa gång med fler bilder! :)

Kommentarer om inlägget
sophie & isabelle <3

du är gudomlig på att fota <3

jag tackar dig så mycket för gästfriheten och fina bilder, massa skratt, och massa tok.

Du är en vän för livet ut,och det ska du ha på minnet hjärtat. Jag är tacksam som fått funnit dig i mitt liv. jag har verkligen haft fyra roliga dagar med dig och hoppas du kommer i sommar igen. massa kärlek din tokiga ekorre och söta isabelle.

Lämnade en kommentar här den 2011-02-28 och klockan var 01:11:46 ♥
Länk: http://sophiebjornberg.blogg.se/
Syster

Söt bild :) du är så duktig, slutar aldrig att förvånas! Hoppas du haft det trevligt i Norrland! Puss

Lämnade en kommentar här den 2011-02-28 och klockan var 08:01:44 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0