... NEXT PROJECT


Ett fällbart skrivbord. Hur enkelt kan det inte bli med ett fällbart sådant som kan ge och ta plats i rummet på en och samma gång? Eftersom jag har inget skrivbord i mitt rum, ingestans att lägga min laptop på och då kom min kära far på att vi hade den liggandes i "förrådet". Alldeles perfekt, tänkte jag. Så... Furu-trä är bland de fulaste som finns, haha. Imorgon börjar jag med att måla den till vit, vit och vit!

Den ska sitta på väggen precis under zebratavlan. Efter detta projekt, tror jag att jag är sugen på att fixa en stol... Om det finns en att göra om, förstås. ;) Jag återkommer givetvis med resultatet när det är fixat med skrivbordet.

Kommentarer om inlägget
julle

spännande att se sen hur det har gått! ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-02-04 och klockan var 22:43:20 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0