... I HAVE A DREAM AND YOU'RE THE DREAM

Jag vet att det är nästan aldrig ni får veta hur och vad jag känner när jag inte är med mitt hjärta. Jag kan tro att ni är lite nyfikna och eftersom jag ofta skriver dikter, så här får ni en av dem. :)

"Just nu saknar jag att känna dina ögonfransar mot min kind
Att somna till dina andetag medan du sover, och jag ler i smyg
Att känna din värme som din kropp sänder ut mot min
Din kropp är en karta för mina fingrar, när de vandrar över
Utan att lämna några fotspår

När jag bara ska gå bort nån meter, vill jag ha din hand i min
När du sitter mittemot mig över matbordet, nuddar jag mina tår över dina
När du korsar ditt ena ben över mina och låter armen vila över min mage
Och jag saknar din lena rygg att kyssa på varje gång din rygg blottar för mig

Jag behöver bara öppna mina armar, så vet jag att du kommer
Jag behöver bara forma läpparna till en puss, så vet jag att du kysser
Jag vet att jag behöver bara be vad jag än vill

Din kärlek gör så att hela jag spricker
Och det för att jag är så förlorad i dig, älskling"

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0