... I'LL BE MISSING YOU

Bild: Januari 2011.

Nu hade jag tagit farväl och tackat Snäckbackens förskola för den lilla tiden jag var där och arbetat i praktik. Nu har jag inte något som gör att jag vet vad som sker när en ny vecka föds. Barnen har inte riktigt förstått att jag inte alls kommer tillbaka då de är för små för att förstå. De vinkade iallafall ett hejdå när jag gick min väg. :)

Just nu ligger jag i sängen härhemma och tar det lugnt tills älsklingen har lämnat grejer och bilen där han ska bo, och sedan åker jag ner till stan för att möta honom. :) Nu kom syrran och Peter hem efter att ha handlat och jag skall strax städa kattlådan. Förmodligen sista gången jag gör det, haha. ;) Nä, nu ska jag fortsätta med att softa och förstås städa lådan.

Sköt om er så hörs vi!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0