... THE SUN MAKES YOU SMILE


Bild: Sommar/Höst 2009.

Imorse var det en morgon som var ovanligt ljus och solen var på väg upp under min promenad mot praktiken. Hela dagen sken solen sådär vackert och värmde en genom fönstret och solen får ju oftast upp ens humör. Den där kylan som bits är tydligen på väg tillbaka, men det gör inget så länge solen är på vår sida. :) Bara två månader kvar tills sommartiden kommer. Idag var det bara fem, men mot slutet blev det bara två kvar. Så sjukt lugnt det var tills tretiden då arbetstiden var slut, drog jag ner till centrum och tittade runt i ett par timmar. Man måste ju kunna vara för sig själv ibland och även unna sig lite. :)

Idag fick man ett mail, där det bekräftade allt. Jag flyttar hem till 100% nu och vad jag ska göra hemma är bara en gåta just nu. Vi får helt enkelt vad som händer mig framöver. :) Men än så länge så tror jag att jag tar fram kameran oftare än vad jag har gjort under de senaste månaderna. Vara kreativ. Och jag har även planer på att uppdatera mig med en kamera, men det sker inte nu utan eventuellt senare i våren.

Nä, nu tänker jag stänga ned laptopen för att sova gott inför min nästsista dag med barnen! Godnatt.

Kommentarer om inlägget
bebis

fyfan så krånligt m af.. du får berätta mer detaljer sen när vi har tid för varann på msn ;) puss!

Lämnade en kommentar här den 2011-01-27 och klockan var 15:56:11 ♥
Emelie

haha, ja det får vi ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-01-27 och klockan var 17:52:22 ♥
Länk: http://cuoresphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0