... DO YOU SEE THE LIGHT IN OUR FUTURE?

Photo: 16/7, paret var nygifta och de har även deras ofödda bebis. :)


Sista natt i Sverige innan man åker upp till Arlanda senare idag för avresan vid halv sju ikväll. Jag kommer att tidinställa några inläggen under tiden jag är i Bulgarien, så ni får några nya bilder då och då. Jag hoppas på några kommenterar under tiden! ;)

Tidigare ikväll har det varit en lugn kväll då jag och syrran promenerade ner till ICA och handlade lite innan hon skulle baka kladdkaka, och den blev god! :) Jag handlade smått som niveakräm och makeup ansiktservetter. Sedan självklart mös vi med lillen Isak. :) Han växer så mycket för varje gång jag träffar honom, och hans mormor (min mor) är inte lite avundsjuk på att jag har träffat Isak fler gånger än hon gjort, haha. Jag åker ju fram och tillbaka med eller utan Hoa, hihi. Men annars är det smart nog att njuta av allt som kladdkaka, katter och bad innan man sticker till ett ställe inte allt detta finns. Ja, jag har egentligen inte så mycket att säga, så låt oss avsluta här och nu.

 


Ha det så bra i Sverige så hörs vi om en vecka med ett bildregn!


Kommentarer om inlägget
Anonym

Låter bra med tidsinställda inlägg! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-18 och klockan var 16:33:31 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0