... HOME SWEET HOME, SWEDEN.

Här har ni mig hemma i Sverige igen, man kom hem strax före tretiden inatt. Resan har varit skön och härlig, det var 30 grader om dagarna där och självklart brände jag mig ordentligen första dagen och nu flagnar jag än. Men jag har iallafall fått massor med färg. :) Jag fotade faktiskt inte varje dag, men det finns bilder att se. :)


Jag kan sammanfatta resan i kort:


Värmen, mat, människor, happyhour drinkar, katter, strand, badat i havet, åkt tivoli, djur att bära (som apa och orm), testkört trehjulingar (en sådan man står på och kör), promenader genom marknader och stan, supermarket, sova bort frukostarna, fixat naglarna på salong, flätat håret i tre, tatuerat oss, suttit framför en konstnär live och blivit avritad i 2 timmar och ja, det är Sunny Beach helt enkelt. :)


Medan jag var i Bulgarien, fick jag ett mms från mamma men det gick inte att öppna. Jag fick skicka ett sms och fråga vad det var för mms. Svaret var "Kattungar i din säng, Moa". Åh, jag som misstänkte att Moa var dräktig sist jag såg henne. En svartvit och en Moa-liknande sa hon. Det blir spännande och få möta några dagars gamla kattungar när vi alla åker upp till Björnäs i veckan. :) Puss!

 

 


Kommentarer om inlägget
Hoa

härliga bilder i alla inlägg.

Lämnade en kommentar här den 2011-07-26 och klockan var 15:16:42 ♥
malin

jag smälter för dessa katter åh :D gött för er som har gjort massa i sunnybeach, man ska passa på när man är i utomlands.



mys med kattungar därhemma! mms mig senare du!

Lämnade en kommentar här den 2011-07-26 och klockan var 18:20:24 ♥
Syster

Längtar tills torsdag, då blir det mysa med kattungarna!

Lämnade en kommentar här den 2011-07-26 och klockan var 21:30:05 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0