... GLORIA & NEMO


Ett par dagar efter min systerson, Isak, föddes så åkte jag och Hoa ner för att hämta Gloria och Nemo då syrran och Peter skulle vara kvar på sjukhuset. Det var självklart att sötnosarna skulle få bo på övervåningen tills vidare, och det har varit mysigt. Nemo är lite speciell på sitt sätt, då han sitter redan vid dörren så fort jag öppnar så springer han in för att få sova lite på sängen. Även Gloria, men dock inte lika snabb. Som hon alltid gjort, valde hon att ligga intill ens famn. Hoa skrattar åt Nemo varje gång han springer och åt Gloria när hon går snabbt då ser hon ut en enda hårboll som svävar snabbt över golvet. Annars har vi försökt gå ut med både i trädgården, Nemo är den som gärna promenerar men inte Gloria, hon bara ligger och totalvägrar att promenera! Här får ni ett par bilder på sötnosarna.



Puss!


Kommentarer om inlägget
malin

vaackra gloria! :) nemo verkar mysig hehe

Lämnade en kommentar här den 2011-06-20 och klockan var 23:25:04 ♥
Syster

åhhhhhhhhhhhhhh! hoppas på att vi återförenas i midsommar! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-06-21 och klockan var 09:08:02 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0