... THE SPOOKY WORLD

Photos: Cuore, with IR.


Eftersom kameran inte går ut i trädgården så ofta, så fick jag för mig att leka lite med IR-filtret. Inte bara med IR, utan closeup filtren också. Sedan satte jag ned och jobbade på studentbilder till cdskivorna, sedan insåg man att jag inte hade tillräckligt nog med skivorna så fick det en tur ner till Coop snabbt och väl hemma igen gjorde jag klart jobbet. Imorgon är det bara att skicka iväg dem innan bilprovningen i Gävle med Hoa. Sedan fick vi unna oss äpplepaj med smuldeg och vaniljsås jag fixade efter morsans önskning. :)


Alldeles nyss fick man ett mail från en barndomsvän till syrran och frågade om jag ville och kunde fota hennes bröllop i juli, vad trodde ni jag svarade? Ja, absolut. Två bröllop att fota i juli, om inget oväntat dyker upp förstås! :) Äntligen lite bröllopfotande här, kan jag lätt säga.


Strax ska man gå och bädda ned sig, och umgås lite med Gloria & Nemo som vanligt. Sköt om er så hörs vi.


Kommentarer om inlägget
Syster

Vad bra att hon hörde av sig, sa att det är bättre hon pratar med dig direkt än via mig. SKOJ! puss!

Lämnade en kommentar här den 2011-06-21 och klockan var 09:05:33 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/
bebis

längtar få se bröllopsbilder senare här på bloggen :)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-05 och klockan var 01:00:20 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0