... 3 ÅR SENARE

Den 1 januari 2008 reste jag och Joey ner till Egypten, Afrika och njöt av värmen därborta i en vecka. Under resan skaffade vi en engångskamera som gick att fota under eller över vattnet. Vi kom hem och vi skulle framkalla filmen. Men på något sätt har det inte blivit av över 3 år. Så... Äntligen efter 3 år och 3 månader är bilderna här. Bland annat på oss själva, vattenbomb, botten av röda havet och vid poolen på hotellet.


Jag gillar kvalitet över dessa bilder, så klassiskt. Bättre sent än aldrig att få dessa bilder, haha. Och nu vill jag så hemskt gärna resa bort... Men det får jag drömma om än så länge. ;)

Kommentarer om inlägget
Joey

<3

Lämnade en kommentar här den 2011-03-29 och klockan var 23:17:58 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0