... FJÄDRAR TILL ER?


Bild: En av fjäderörhängen jag gjort.

Ni vet, mitt pyssel med fjädrar och det där? Jag har precis beställt och betalt hem indianfjädrar i svart och vitt (30 cm)+ påfågelfjädrar. Roligare med ännu fler fjädrar! ;) Haha, jag ska nog pyssla lite imorgon och se om jag kommer fram till något snyggt med dem jag redan har i förvaringslådorna. Indianfjädrar är stiliga och enkla, så jag ska nog köra med dem rätt enkelt också sedan när de kommer.

Om jag har fjädrar och småpyssel över (det kommer ofta fjädrar i t.ex 40pack, 15pack), kanske ska jag pyssla åt er efter er önskning (på begränsning, givetvis)? Gäller givetvis er som också är lost i fjädrarna.... Säg gärna till, så ska jag se efter om jag kan. :)

Kommentarer om inlägget
Syster

Tycker fjädrar är fint men tror inte passar min stil tyvärr :p

Lämnade en kommentar här den 2011-03-03 och klockan var 07:59:51 ♥
ebruw

jaaa gääärna! :D

Lämnade en kommentar här den 2011-03-04 och klockan var 12:08:50 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0