... DREAMCATCHER

Bild: Lånad från Wintenshop.

Jag har alltid tyckt att drömfångarna är vackra och snygga att ha i sovrummet, ni vet väl vad de är till för? För er som inte vet, så är det en gammal tradition bland indianer, man skulle ha en drömfångare över sin sovplats och nätet i drömfångaren fångar dåliga drömmar så att man får god sömn och goda drömmar. Jag tycker iallafall att det är en fin tradition, därför har jag precis beställt en sådan (se bild ovan) och i längden är den ca 56 cm. Det är långifrån ordet dyrt, mellan 25 till 120 kronor på Wintershop. Jag har även klickat hem en liten sådan till föräldrar, haha, det är ju billigt så... :)

Hoppas att den är lika snygg i verkligheten som den ser ut i bild.


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0