... I'LL COLOR YOUR SKY

Ph: Joey & Maos hund, Mio.

Idag är det dan före dagen mitt finaste hjärta kommer ♥ Fast han kommer inte förrän sent på fredagskväll, så. Jag skall städa rummet ikväll, det ligger kläder lite överallt så jag slipper göra det imorgon. Jag stinker annars curry nu och jag är trött. Det har varit svårare än normalt att vakna upp pigg efter att ha varit i Örebro, usch. Min hälsa känns inte riktigt vara i balans, halsen känns lite och det känns lite lock över öronen. Halstabletter fick följa med hem idag, iallafall. :) Jag tvekar just nu mellan tupplur eller inte tupplur...

Kommentarer om inlägget
Anonym

vi ses ikväll, mitt hjärta ;) jag älskar dig!

Lämnade en kommentar här den 2011-03-25 och klockan var 14:15:56 ♥
Hoa

Hoa som skrev. glömde sry ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-25 och klockan var 14:16:37 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0