... ""JAG SER DÄREMOT ALLA MEDGÅNGAR, MEN DU SER ALLA MOTGÅNGAR"

Ph: Malins kamera, 19/3.

Rubriken var vad jag skrev i ett inlägg i min förra blogg, för exakt 2 år sedan. Den 22:a mars 2009. Det var någon sa, från filmen Wackness. :)

Några punkter att eventuellt är kul att veta:

- Än idag, efter snart 6 månader med Hoa, finns det fortfarande någon som frågar "Hur blev det ni två?". Det finns tydligen folk som är så efter eller så har de missat min lilla berättelse under innehållet "Frågestund/Svar". Annars kan jag verkligen säga att tiden flyger iväg. :)
- Än idag efter 3 år frågar folk om min earl-piercing (den mellan ögonen), om det gjorde ont eller inte. Om kulorna står i vägen för ögonen. En gång frågade någon om det gick igenom näsben?!
- Det blir Risbergskaskolan när det gäller student 2011, att fota. Tredje år i rad, för Risbergska. I år får jag se till att ha ätit frukost innan, ha lunch med mig, inte stressa och ha rätt kläder så att jag inte blir bränd på vissa delar av kroppen... Jag har tagit lärdom av studenten 2010. :D
- Jag kommer att finnas på plats under balen 2011, i Örebro.

Ja, det var det. Intressanta eller inte, upp till er, haha. Nu blir det Kärlek utan gränser att se på och slappa. Godnatt!

Kommentarer om inlägget
Anonym

happ ihop med tommas i snart 7 år nu och fortfarande frågar folk. dom som frågar för andra, tredje, fjärde gången är obotligt romantiker :) men tyvärr har min version av kärlekshistorien blivit kortare och kortare- "vi träffades på skolan". jag väljer istället speciella stunder jag vill berätta om just nu. de som älskar kärlek nöjer sig;)

första halvårsdag- grattis;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-23 och klockan var 17:21:57 ♥
malin

mallan här som kommenterade tidigare;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-23 och klockan var 17:22:31 ♥
Hoa

gillar bilden jättemycket.

Lämnade en kommentar här den 2011-03-29 och klockan var 12:57:39 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0