... NEW FEATHER EARRINGS

Tre nya fjäderörhängar.

Påfågelsfjädern var verkligen gigantisk! Även indiansfjädrar, som låg på 30 cm, men givetvis går det bra att klippa ner dem till en rimlig storlek. :) Jag har nu två personer som vill att jag skall pyssla ihop fjäderörhänge/ar och sälja till dem, finns det någon mer så säg till.

Tillgänglig just nu att pyssla fram:

Vita indianfjädrar (13 st kvar)
Svarta indianfjädrar (14 st kvar)
Påfågelsfjäder (finns endast 2)
Två olika kycklingsfjädrar (Massvis kvar)
Turkosblåa fjädrar (4 kvar)
Orange/brun fjädrar (3 kvar)
Kedjor (endast till örhänge)
Mockasnöre i svart

Det passar kanske nu då jag ska till Örebro den 18:e då jag kan ta med och lämna över, så... Ni som befinner er i Örebro fr.o.m 18:e, säg gärna till. :)

Kommentarer om inlägget
dada

GILLLLLLLARE!

Lämnade en kommentar här den 2011-03-07 och klockan var 20:16:45 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0