... DAGARNA BARA GÅR


Ph: Cuore, last summer.

Jag vet att min uppdatering på bloggen är fruktansvärd, men jag försöker. Jag försöker ta med kameran ut framöver, det finns ju så mycket att fota nu när sommaren brast ut i naturen för ett bra tag sen. Älsklingen min gick för en stund sen för att ta en liten tupplur, vi skall åka och handla med min mor senare. På lördag åker morsan och syrran Linda med oss ner till Sollentuna för att hälsa på Elin och Peter, jag som inte hade varit hos dem sedan slutet av januari. Det blir nog roligt och se hur barnkammaren ser ut och även se deras "pimpade" balkong, hehe.

På slutet har man inte gjort så mycket mer än att ha varit på handlingsmöte på AF, pratat lite om komvux/distansplugg och sökt lite jobb. Jag har även nyligen beställt hem en långklänning som jag hade tänkt ha under studentskvällen, men vi får se om den kommer i tid och om den sitter snyggt på mig? ;)

Ni vet att jag gillar att ha projekt att framföra och fixa, som jag gjort med steghyllan, skrivbordet m.fl - och så fort jag såg "klädsgrenen" hos Madeleine, visste jag direkt att det var något som skulle passa mig. Så... Tack för tipset, tjejen måste jag ju få säga. ;) Men först måste man ju ta på sig stövlar och bege ut i skogen för att hitta den snygga grenen. Jag återkommer om det. Ha en bra dag, gott folk!


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0