... DON'T LOSE WHO YOU ARE

Photo: Malin - July 2010.


Jag hade glömt hur det känns att färga håret själv tills idag. Jag lade slingor i håret, och resultatet blev... En aning ljusare, men inte nöjd än. Det är två år sedan sist jag var lagom ljus i håret, så det är inget konstigt att jag blev lite sugen på att bli det. Jag behöver klippa mig också, min "lång page" har vuxit ifrån, och jag är även sugen på en likadan men kortare än förra gången. Men frågan är när klipper jag mig? Inom kort hoppas jag!


Photo: Cuore - May 2011.


Idag var det verkligen soligt och varmt, så blev det lite solning och lite bokläsning. Men jag har svårt att ligga och sola länge, då man blir rastlös och svettet rinner längs svanken. Lite tråkigt att sola utan sällskap, tycker jag. Men en stund satt jag iallafall i solen och fortsatte läsa boken "Trasig" som jag lånat från syrran. Det fick bli köttfärsås till middag och chokladpudding mot kvällkvisten. Strax ska jag ta en dusch och sedan sova natten lång. :)


Godnatt sweethearts.


Kommentarer om inlägget
sofie

gillar den första bilden :)

Lämnade en kommentar här den 2011-05-19 och klockan var 18:49:54 ♥
Länk: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0