... SENARE IDAG, KL.11.00

Är det dags för ett besök hos Hamnfrisören för klippning och även färgning! Jag har tyvärr tröttnat på min nuvarande hårfärg då det mesta av röda har gått ur och utväxten ser grå ut då det är helt motsatt mot min originalfärg. Jessica hade sina föreslag och jag har även hittat en bild på en hårfärg som jag föll för, det återstår bara att se om det kan bli något med färgen/färger.

När det gäller klippning, ska nog köra på lång page igen som sist i juli då jag trivdes i frisyren och fixa till "lugg" lite antar jag, jag har ingen lugg då det har växt ut men vi får se hur jag gör för jag vill varken ha lugg eller kort snedlugg. Det växer ändå som ogräs - no idea. Så vi får köra med något annat med lugg eller något. Ja, vi får se hur resultatet blir imorgon. Stackars Hoa som får sitta och vänta i nån timma... ;)

Det får bli ett bildlöst inlägg nu. Ha det så bra så hörs vi! :)


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0