... LITTLE KARATEBOY

Photo: Cuore.


Här har ni en liten filur vid namnet Isak som försökte köra karate med mostern och kameran medan han satt i fåtöljen? ;) Under dagarna Elin och Isak var här, kunde jag ju ta Isak när jag ville för att gosa lite och göra grimaser/ljud för att få honom att skratta. Att ens se honom skratta, får mig att skratta också. En underbar känsla! :) De åkte hem till Stockholm i måndags. När jag inte kan träffa honom varje dag eller så ofta har jag ändå något att se fram emot är att se honom växa och han lär växa mycket tills nästa gång han hamnar i mosterns armar igen. Han har annars fått sina första skor, ett par blåa converseskor! :)


Nyss klickade man hem egen skrivare för engångskull, haha. På sistone har man behövt alltid åka över till syrran Linda eller be henne skriva ut det, det och det. Jag väntar också på en fin vit iphone 4 som borde komma nångång nästa vecka, hihi. :) Jag hatar känslan att längta efter något man beställt, man blir ju nästan galen men jag får nog tänka såhär: Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. ;)


Ikväll får det bli lite choklad, nötmix och lite läsk. Ha en bra onsdag!


Kommentarer om inlägget
Syster

Sötungen :) du får komma på besök och gosa :)

Lämnade en kommentar här den 2011-09-07 och klockan var 23:51:31 ♥
Sofia, Devins och Daisys mamma

Sööt :)

Lämnade en kommentar här den 2011-09-08 och klockan var 10:16:31 ♥
Länk: http://mujerguapa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0