"Ja e nyfiken att vilken bild gjorde du din första photoshop? :D"

Rubriken var en fråga som dök upp i kommentarfältet under senaste inlägget. Jag måste få besvara på denna fråga:

Jag är ledsen. Jag minns inte ens vilken var den första bild jag gjorde i Photoshop eftersom det var över 5 år sedan. Jag minns inte och har inte dem heller. :( Men om jag någonsin hittar en jättegammal bild jag photoshoppade lovar jag att visa. :)

Jag looovar, och förresten - vem var det som ställde frågan? :)

Kommentarer om inlägget
Anonym

din blyge kompis som glömde bort sitt namn p kommenerafält:)

Lämnade en kommentar här den 2009-09-01 och klockan var 00:52:48 ♥
Larven

Åhfan, du tar sjukta snygga bilder :) Du redigerar de också snygga :D

Lämnade en kommentar här den 2009-09-01 och klockan var 08:04:52 ♥
Länk: http://doubles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0